Fakt, że przyszło Nam żyć w dobie internetu jest wręcz niezaprzeczalny. X książek opublikowanych na temat tego jak ważne jest posiadanie przez każde przedsiębiorstwo firmowej witryny internetowej wręcz przytacza. Na podstawie ów analizy i doświadczenia chciałbym jednak podzielić się swoją drobną uwagą, dotyczącą poczynań danych przedsiębiorstw w sieci.Rosnąca wciąż świadomość polskich przedsiębiorców w to, jak ważnym narzędziem stał się internet, można obserwować na wielu płaszczyznach. Inną sprawą, że jakość tych działań, w 80% pozostawia wiele do życzenie pozostawiam sprawą drugorzędną. Dla wielu działania w sieci to stworzenie adresu mailowego na darmowym serwisie pocztowym, dla innych wdrożenie banalnej witryny internetowej i kompletne porzucenie jej, dla kolejnych zaś szereg działań zahaczających także o marketing internetowy. Skrupulatni lecz mozolnie ? polscy przedsiębiorcy stają się mądrzejsi. Ich opieszałość w tej kwestii to jednak straty dla nich samych.Dla mnie osobiście zatrważające jest, że wielu z nich woli w celu zwiększenia sprzedaży zatrudnić kolejnego przedstawiciele handlowego, zakupienie kolejnego pojazdu oraz telefonu komórkowego. We dla mojej opinii i moich doświadczeń nie tędy droga. Zdecydowanie łatwiejsze, szybsze i przede wszystkim tańsze wydaje się postawienie na działalność i ?zaistnienie? w sieci, które w kwestii ewentualnych korzyści finansowych, może być równie skuteczne jak zatrudnienie kolejnego pracownika tzw. specjalisty od sprzedaży.Tendencję taką zauważyłem w kilku firmach, w których dotychczas pracowałem, a dodam że były to firmy, które bez najmniejszych wątpliwości z racji świadczonych usług mogły kreować swoje produkty oraz świadczenia za pomocą internetu. Cóż pozostaje wierzyć, że i przedsiębiorcy sięgną po przysłowiowy rozum do głowy.
?Dla wszystkich przedsiębiorców, którzy po niniejszym wpisie być może wreszcie sięgnęli po ?rozum do głowy?

Comments are closed.