Drodzy pozycjonerzy nie łudźmy się nie ma łatwo w dzisiejszym czasie w branży SEO. Klienci są bardzo kapryśni i wymagają od nas abyśmy mogli szybko działać jeśli chodzi o walkę o daną pozycję. Dlatego zanim przystąpicie do podpisania umowy z jakimkolwiek klientem musisz mu przedstawić pozycjonowanie Poznań jak małemu dziecku ponieważ klient nie zna się na branży SEO. Wiadomo znajdując się różni klienci jedni nie płacą, inni marudzą ale odpowiednie zabiegi interpersonalne oraz szczera rozmowa z klientem jest o wiele lepsza niż oszukiwanie potencjalnego klienta że na przykład na hasło opony wypozycjonujemy daną firmę w trzy miesiące w TOP 10.
Trzeba również wiedzieć, że pozycjonowanie (Poznań) wymaga ciągłej nauki ponieważ może się zdarzyć w przyszłości że GOOGLE tak zmieni algorytm że w końcu nie będziemy mogli w ogóle pozycjonować dlatego trzeba robić coś jeszcze prócz zajmować się działaniem SEO. Pozycjonowanie to może być dodatek do danej działalności, oczywiście na dzień dzisiejszy nie ma zagrożenia ale za kilkadziesiąt lat SEO będzie różnić się od współczesnego. Już można to zauważyć. Ja pamiętam jak zaczynałam zajmować się pozycjonowaniem wypromowanie danej firmy na dane hasło nie miało dużego problemu a teraz? Teraz to jest walka nawet o proste frazy zwłaszcza z hasłem i danym miastem w tytule, na przykład Opony Poznań.
Ponieważ pozycjoner wie że nie jest łatwo wypozycjonować haseł musi wiedzieć że nie może zapewniać klientowi rezultatów szybkich. Poza tym pozycja w TOP 10 wcale nie jest gwarancją wysokich zarobków ponieważ często internauci wpisują frazę bardziej techniczną i tego czego w rzeczywistości szukają.
Comments are closed.